Tripcolik dinle, Tripcolik şarkıları, Tripcolik mp3, Tripcolik online dinle, Tripcolik müzikleri

24 Ekim 2009 Cumartesi

Tripcolik Bir Başka Ten Albümü


Tripcolik'ten yep yeni bir albüm daha. Tripcolik 2009 yılında çıkarmış olduğu Bir Başka Ten Albümü dinleyicileri tarafından beğeniyle karşılandı.

01. Intro (Soner Arıca - Biz)
02. Tripkolic - Düşlemeyi Özledim
03. Tripkolic - Gereksizdi Yaşamım
04. Tripkolic - Gözlerinin Yeşilini Özledim
05. Tripkolic - Melantik
06. Tripkolic ft İlayda - Koştum Yoruldum
07. Tripkolic ft İzdiham Kabo - Ritmin Akışı
08. Tripkolic ft Newada - Başka Bi Ten

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu kızınnn sadece şarkıları güzeel kendi deyil bnimde sesim güzel ama kendim deee güzelim..................

Adsız dedi ki...

haa bu arada adımm sılacnlarımm.............

Yorum Gönder

Bağlantılar

Design by araba-cı | MoneyGenerator Blogger Template by GosuBlogger