Tripcolik dinle, Tripcolik şarkıları, Tripcolik mp3, Tripcolik online dinle, Tripcolik müzikleri

23 Ekim 2009 Cuma

Tripcolik Kimdir - Biyografi



Tripcolik Kimdir. Tripcolik son zamanlarda internet ortamında en çok dinlenilen sanatçılar arasında yer almaktadır. Tripcolik çıkardığı ilk albümü Underground ile yaptığı kaliteli çalışmaları ile dinleyicilerinin beğenisini kazanmayı başardı.

Tripcolik Albüm Track Listesi

1- Tripcolik & Gözlerinin Yeşilini özledim
2- Tripcolik & Düşlemeyi özledim
3- Tripcolik & Gereksizdi Taşamım
4- Tripcolik feat Newada & Başka Bi Ten
5- Tripcolik feat izdiham kabo & Ritmin Akışı
6- Tripcolik feat ilayda & Koştum Yoruldum
7- Tripcolik & Melantik
8- intron

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çokk beğeniyorum sizi bayılıyorum sesine harikaaa inşallah yorumuma karşılık werirsin

Yorum Gönder

Bağlantılar

Design by araba-cı | MoneyGenerator Blogger Template by GosuBlogger