Tripcolik dinle, Tripcolik şarkıları, Tripcolik mp3, Tripcolik online dinle, Tripcolik müzikleri

19 Aralık 2009 Cumartesi

tripcolik sonu gelmez sarki sözleri

Mükemmel Sarkinin mükemmel sözleri

içimdeki hasretinyine rüzgarla döndü dolaştı sevdiğim
yine vurdu gözlerime gözyaşlarımı saklayamadım gizleyemedım
sensiz geçen her akşamda yorgun bu bedenim geri dönmeni bekledim
gidemem yapamazdım sensiz..
geceler şahidim sonu gelmez biliyorum ben bu hasretin
istediklerim önüme hep bi engeldi beklediklerim
kalamazdı gözlerim senden uzak gitmeliyim bilmelisin
güneşin bana hiç doğmadı gibi sende beni silmelisin


gelmedi o
bekledim bak günlerim geçti
dönmedi o
gelmez bekleme görmez gözleri
sevmez o
bana kalan gönlüydü ezdi geçti o
sensin sana gerek bırak ellere gitsin o



Satır satır yazardım elimde yokki
acımla başbaşaydım yokuşlar hep banaydı
dur dedim gitme özlerimde bende gözlerimde yokki bende
çaresizde bende içimde herşeyimle yazarım kinimle
dokunmak istemem o eski sende yok biyerde
kör bu gözler usanmaz hislerimse sözler
sorsa özlem bu kalpte ben ve seni gizler

geri dönmedikce sen bekledim ben özledikce
adın dilimde yara gönül bu hepte darda
ellerim semada bakardım hep umutla
hayallerimde korku canlanırdı o anda
ve sen bakarsın ve bende saf bu kalple kanardım
yanardım oysa kimselerde görmez ben kaçardım
dalardım gözlerine kendimi aradım
donardım uykularda rüya bu sen banaydın



gelmedi o
bekledim bak günlerim geçti
dönmedi o
gelmez bekleme görmez gözleri
sevmez o
bana kalan gönlüydü ezdi geçti o
sensin sana gerek bırak ellere gitsin o

0 yorum:

Yorum Gönder

Bağlantılar

Design by araba-cı | MoneyGenerator Blogger Template by GosuBlogger