Tripcolik dinle, Tripcolik şarkıları, Tripcolik mp3, Tripcolik online dinle, Tripcolik müzikleri

18 Temmuz 2010 Pazar

Tripkolic Son sözüm Şarkı Sözleri

Ne istedin benden o saf temiz sevgimden
En şerefsiz yalan bile daha gerçek senden
Durdu beyin dökülmekte bu sözler kalbimden
Orospunun aşkı bile büyüktür seninkinden
Seni içimde hep büyüttü o yalan sözlerin
Anlamsızlığına kandı hep gözlerinde gözlerim
Kendine aşık edip çekip gitmekmiydi niyetin
Aferin becerdin iyide bi bok yedin
Sadece bi rüya mıydı bu kendimi mi kandırdım ben
Söyle birazcıkta olsa sevmedin mi harbiden
Pardon dengem çok bozuldu saçmaladım galiba
Senin zalim taş kalbin ne anlar ki sevgiden
Bir kadeh şarap bile senden daha yararlı
S*ktir git yanımdan bakışların kalbe zararlı
Rüzgarınla bayılttın beni nasıl ayılayım
Sevgi aşk duygu hepsinin amk

Gözlerimde bir yıldızdın kaydın düştün gittin
Yanaklarından gamze düşmesin diye hergün bittim
Ama gittin dönme sakın bakma gözlerime istemem
Sevgini s*ktir ettim artık senin için ölemem

Ruhunda bir patlaklık var zarını ben dikemedim
Çözemedim sevgiyi hissedemedim göremedim
Doğrudan saptırdın beni aşk nedir bilemedim
Orospunun aşkı senden iyidir yeni fark ettim
S*ktir git yanımdan şimdi istemiyorum ben seni
Nedir aşk nedir sevgi hepsi yalan hepsi bitti
Geride kalan tek bir şey var onuda sen bilemezsin
İçimde kaldı hep içimde istemiyorum ben seni
Sana ulaşmak için ben büyük çabalar harcadım
Neler çektim neler gördüm nelere katlandım
Duyguları kalbe gömdüm aşka s*ktiri çektim
Nerede aşk nerede sevgi hepsinin amk
Zaten yalanmış hepsi boşuna uğraşmışım ben
Önüne dünyamı serdim benliğimi bilmeden
Artık çok geç sevsende ben seni istemem
Senin gibi Allah’sız zalim bir kahpeden

Gözlerimde bir yıldızdın kaydın düştün gittin
Yanaklarından gamze düşmesin diye hergün bittim
Ama gittin dönme sakın bakma gözlerime istemem
Sevgini s*ktir ettim artık senin için ölemem

0 yorum:

Yorum Gönder

Bağlantılar

Design by araba-cı | MoneyGenerator Blogger Template by GosuBlogger